סמוטריץ': "נבטיח שמי שבחר ימין – יקבל ימין"

    איתי גדסי No Comments on סמוטריץ': "נבטיח שמי שבחר ימין – יקבל ימין"

    יו"ר הציונות הדתית חה"כ בצלאל סמוטריץ' בנאומו בפתח ישיבת הסיעה: "הפעם לא ניתן לאף אחד מבית או מחוץ לגנוב לנו את הקול, ונבטיח שמי שבחר ימין יקבל ימין. מי שבחר בנו נתן בנו אמון ומצפה מאיתנו בצדק מוחלק לקיים את שהבטחנו לו – והפעם אין ולא יהיו לנו תירוצים"

    צילום: יוסי זליגר
    10:38
    06.05.24
    יענקל'ה פרידמן No Comments on משה מספר ליענקל'ה: "ראיתי את מנגלה מול העיניים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו״ר הציונות הדתית, חה"כ בצלאל סמוטריץ׳ נאם היום (שלישי) בפתח ישיבת הסיעה הראשונה בכנסת ה-25. "קיבלנו הבוקר בשומרון תזכורת כואבת למאבק הקיומי שאנחנו מנהלים כאן מול אויבינו בכמאה שנות קוממיות יהודית בארץ ישראל, ולנושא החשוב והדחוף ביותר שעומד על סדר יומנו – מאבק חסר פשרות בטרור והחזרת הביטחון למדינת ישראל ולאזרחי ישראל", פתח סמוטריץ'.

    וידאו: ערוץ הכנסת

    video
    play-sharp-fill

    "הטרור הרים את ראשו ואנחנו רואים את זה במיוחד ביהודה ושומרון. דקירות, ירי, דריסות, אבנים. חייבים לעצור את הדבר הזה. כדי לעשות את זה אנחנו חייבים לעבור מהגנה להתקפה, לרדוף בנחישות אחרי המחבלים ושולחיהם. לפעול בעוצמה מול הטרור.

    "לדאוג שכל מי שירים יד או נשק או אבן- יידע שדמו בראשו, והוא וסביבתו ישלמו על כך מחיר כבד. לשם השבת הביטחון למדינת ישראל ואזרחי ישראל פעלנו יחד כל המפלגות של המחנה הלאומי באופוזיציה, הצלחנו להפיל את הממשלה הקודמת וב״ה העם בישראל אמר את דברו וקבע שתקום בישראל ממשלה יהודית ולאומית שתדאג לכל אזרחי ישראל.

    "למעלה מחצי מיליון אזרחים נתנו לנו 14 מנדטים ואת הכוח לעשות שינוי אמיתי. ואני אומר בצורה ברורה: מה שהיה הוא לא מה שיהיה", הבהיר יו"ר הציונות הדתית.

    "בשיתוף פעולה מלא עם חברי איתמר בן גביר ויחד עם כל השותפים בממשלה בראשות בנימין נתניהו, נחזיר בעזרת השם את הביטחון והמשילות, נתקן את מערכת המשפט, נסדיר ונפתח את ההתיישבות ביהודה ושומרון, נסכל את מאמצי הרשות הפלשתינית להשתלט על השטח ולהקים מדינת טרור, נחזק את הזהות היהודית של המדינה ונטפל ביוקר המחיה כדי לאפשר למדינת ישראל לצמוח ולאזרחי ישראל כולם לחיות בכבוד.

    "הפעם לא ניתן לאף אחד מבית או מחוץ לגנוב לנו את הקול, ונבטיח שמי שבחר ימין יקבל ימין. מי שבחר בנו נתן בנו אמון ומצפה מאיתנו בצדק מוחלק לקיים את שהבטחנו לו – והפעם אין ולא יהיו לנו תירוצים. יש לנו קואליציה הומוגנית וחברית עם הסכמות ברוב הדברים החשובים.

    "אחרי שנה וחצי קשים של ממשלה שנשענה על תומכי הטרור כאן בכנסת והרימה את הראש של אויבינו, מפלגות המחנה הלאומי כולן הציבו התחייבות מרכזית להחזיר את מדינת ישראל היהודית אל המסלול.

    "אסור להיכנע לאיומי הטרור של הפלסטינים שמנסים להתערב בתהליך הקמת הממשלה החדשה וגם הידידים שלנו בעולם צריכים לכבד את ההכרעה הדמוקרטית שלנו".

    לאחר מכן הוא התייחס לנושאים הכלכליים: "בזירה הפנימית אנחנו לא ניתן גם להסתדרות או לכל גורם אחר בשמאל להחליט עבורנו ולהכתיב את המדיניות הכלכלית ואת המינויים בממשלה החדשה.

    "רק אזרחי ישראל יקבעו איזו ממשלה תקום בישראל ומה תהיה המדיניות שלה, והם אמרו את דברם בצורה חדה וברורה לפני שבועיים.

    "אנחנו נמצאים יומיים אחרי הטלת המנדט להרכבת הממשלה על ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו. כפי שהצעתי מיד לאחר הבחירות, אנחנו צריכים להתכנס יחד כל השותפים למרתון מהיר של דיונים כדי להבטיח שהממשלה תקום בעז"ה בהקדם, תממש באמת את מדיניות הימין ותוביל שינוי".



    0 תגובות